Wywiad z Elżbietą Jeznach
- 10 czerwca, 201810 czerwca, 2018
- przez Marcin Kuta
– Redaktor Naczelną czasopisma Businesswoman & Life
Dlaczego wybrała Pani firmę FOR HEALTH, a właściwie jej flagową markę NANOBEAUTY?
Zawsze ceniłam sobie innowacyjność w każdej dziedzinie biznesu. Innowacyjne produkty czy usługi sprawiają, że nasze życie staje się lepsze i przechodzimy na wyższy poziom świadomości. Cieszę się, że firma FOR HEALTH wprowadziła na rynek innowacyjne kosmetyki NANO BEAUTY. Są one absolutnym fenomenem i co najważniejsze przynoszą pożądane rezultaty. Wydawałoby się, że rynek kosmetyczny jest już zupełnie nasycony. Okazuje się jednak, że nie do końca, gdyż firma FOR HEALTH świetnie odnalazła się i codziennie zaspokaja potrzeby zdrowotne swoich pacjentów. Założyciele firmy FOR HEALTH, Pan Krzysztof Bartosiak wraz z żoną Urszulą są niezwykłymi osobowościami, to oni na bazie swojej szerokiej wiedzy i doświadczenia, pomagają codziennie wielu potrzebującym w pokonywaniu problemów zdrowotnych, nie tylko kosmetycznych. Z pewnością rola założycieli ma znaczenie w tworzeniu środowiska i kultury wokół marki NANO BEAUTY, którą bardzo wysoko oceniam.
Czy oprócz motywów businessowych mają tu dla Pani znaczenie jakość i poziom relacji osobistych?
Relacje międzyludzkie są kluczowym elementem biznesu. Bez budowania dobrych relacji nie można kreować podstawowych procesów w businessie, związanych ze sprzedażą lub zakupem produktów i usług. Cenię sobie ciepłe, naturalne relacje businessowe, w których chodzi nie tylko o dopięcie transakcji, ale również o spojrzenie na człowieka, misję, która mu przyświeca w działaniu i tworzeniu danego produktu. Chcę zwrócić uwagę na relacje, które stworzyli właściciele firmy FOR HEALTH. Są one bardzo ciepłe, a jednocześnie profesjonalne i nastawione na drugiego człowieka oraz jego rozwój. Cieszę się, że mogę współpracować z takim partnerem biznesowym jakim jest firma FOR HEALTH.
Czy Pani stosuje produkty marki NANOBEAUTY, jak je Pani ocenia?
Tak stosuję je codziennie, wszystkie produkty NANOBEAUTY, począwszy od demakijażu cery za pomocą nanoLotion, poprzez nawilżenie i odświeżenie skóry dzięki nanoToner. Chcę zwrócić jednocześnie uwagę na fakt, że NanoToner nie zawiera alkoholu, a specjalnie opracowany skład nanocząsteczek złota oraz srebra zachowuje równowagę hydrolipidową mojej skóry i pozostawia ją nawilżoną. Moim jednak ulubionym kosmeceutykiem jest NanoSerum Total Body, które stosuję na całe ciało. Ma ono działanie regenerujące, rewitalizujące, odmładzające. Regularne stosowanie, wyraźnie poprawia odporność mojego organizmu. Pomaga mi na co dzień w zwalczaniu codziennych problemów, tj. atopowego zapalenia skóry, nieżytowego zapalenia śluzówek nosogardła i zatok, zapaleń i upławów pochwy oraz zapaleń odbytnicy i odbytu. Najwyższa jakość kosmeceutyków NANOBEAUTY, ich niezawodne działanie, profesjonalizm założycieli firmy oraz jej współpracowników, sprawiają że marka NANOBEAUTY zaczyna skutecznie podbijać rynek i na stałe zagościła w świadomości wielu, najbardziej wymagających klientów. NANOBEAUTY to z pewnością marka premium, która wyznacza najwyższe standardy w swojej dziedzinie i nie ma sobie w tym równych.
Czy patronat medialny BUSINESS WOMEN & LIFE nad marką NANOBEAUTY oraz przedsięwzięciem firmy FOR HEALTH może przyczynić się do rozwoju, a może jednocześnie dawać obopólne korzyści?
To jest oczywiste. Dobre wieści, ciekawe historie i prezentowanie nowych pozytywnych wzorców do naśladowania są jak najbardziej korzystne, również dla naszego wydawnictwa oraz projektów, które kreujemy i podejmujemy na rynku reklamy i promocji. Mnie szczególnie satysfakcjonuje promowanie nowej polskiej marki. Takie współdziałanie jest doskonałym sposobem na rozwijanie i utrzymanie zdobytych pozycji, również przez nasze wydawnictwo. Zapraszam wszystkich do zapoznania się z naszym czasopismem, z jego zawartością i ciekawymi osobami, które tam prezentujemy. Osoby, o których wspomniałam wcześniej tj. Państwo Bartosiakowie i ich firma, zajmują u nas ważne miejsce. Życzę im i nam samych sukcesów.